středa 16. února 2022

 Máme za sebou dvě noci kdy jsem byla na kluky sama. Masakr. První noc ještě jakž takž šla. Kubík se vzbudil až ve 2 a pak v 5 Matýsek se budil na začátku noci a pak k ránu tak jsem myslím spala lépe než dnes. Dnes jsem spala maximálně 2 hodiny. Zkloubit spaní přes den všech tří chlapů je náročné ale musíme to nějak  zkoušel a vychytat jak to bude nejlepší. Pohoda je když je venku hezky a můžeme jit ven ale jak bude hnusně tak je to trochu blbý. Dnes k ránu jsem toho měla fakt plný kecky když se oba kluci vzbudili v 5, Kubika jsem krmila a do toho Matýsek začal kňučet. No nějak jsem je obstarala ale výsledek byl že oba byli v 5,45 úplně vzhůru a v 6 jsme vstávali...bože to je týrání...už bych fakt potřebovala aspoň pro jednoho odvar z makovic nebo něco po čem budou spát celou noc... Hele u toho Kubika mám očekávání že začne spát celou noc dřív než Matýsek. Jestli vychytame UM a odezní ty jeho prdy a neschopnost se sám vyjadit tak snad bude spát. Hele ty deti si fakt dělají co chtějí a já si na to ještě za dva roky nezvykla asi i kvůli tomu že Kubík je na UM a má ten picí režim fakt jiný než Matýsek a taky spí tak různě. S Matyskem jsme v tomto měsíci chodili dvakrát denně s kočárkem na dvě hodiny a to byl jediný jeho spánek přes den. Kubík spí tak nějak jak dlouho chce a kdy chce. Spaní přes den je mi ale fakt jedno. Chci aby oba spali nějak normálně v noci. Chtěla jsem toho napsar víc ale teď už zase nevím...

Tak jen zmíním že teď dáváme už týden Hipp HA a do toho Enterol Kapky a heřmánkový čaj 3 lžičky a sice musím v kakání pomoct že mus masiruju bříško a tlacim nohy k bříšku aby se vykakal ale aspoň to nejsou tuhé bobky bože ať už to jde aspoň takhle. Chtít aby kakal v jinou denní dobu než ve 4 ráno je asi nereálné ale bojujeme a zkousim co se dá. Dnes dám Kapky a čaj až navečer a uvidíme co to udělá. Psycho taky je že občas si dudlík krásně vezme a uspí ho to ale často když mu ho rvu a chci aby spal tak nespí. Těžko se proste smířit s tím že od 3 hodin od rána do šesti nechce spát... kor když třeba večer je taky vzhůru dlouho od šesti nespí a usne třeba až v devět  nebo půl desáté...

Žádné komentáře: