pondělí 10. února 2020

Matýskovi jsou 3 měsíce

Víkend před tím, než byly Matýskovi 3 měsíce, tak jsme trochu zase změnili režim, neboť jsem vypozorovala, jak k ránu opravdu špatně spal nebo nespal vůbec, byl kolem deváté hodiny celkem dost unavený a nám se nechtělo tak brzy ven a hlavně mi usínal úplně u prsu, a tak jsem ho zkusmo dala do postýlky a stal se zázrak neboť v ní usnul. Někdy to bylo na půl hodiny někdy i na hodinu. Resp. hodinu bylo v ložnici ticho, tak jsem to brala, že spal. Někdy mu déle trvalo než usnul, někdy si pofňukával, někdy si zase hekal a tlačil a jednou i dost brečel, ale muž trval na svém nechat ho chvilku plakat a ono to netrvalo dlouho a usnul. A tak jsme si stihli uvařit oběd nebo třeba jsem začala psát tento blog. Prostě chvíle kdy Matýsek spinká doma v postýlce je vyloženě k nezaplacení. Většinou po té hodině spánku se probudil celý veselý a tak s ním byla zase chvilku sranda, která většinou trvala do oběda, dali jsme si oběd a ve 12 vyráželi na první procházku cca 2 až 2,5hodinovou, pak zase na chvíli domů a cca kolem 16.hodiny na druhou procházku už kratší - prostě v té době do setmění cca do 17,15. Pak už se večer tak nějak dal přežít do půl sedmé kdy jsme koupali a kojili. Jednou se však stalo, že Matýsek po koupání propuknul v šílený pláč a nechtěl se vůbec kojit, to trvalo asi 10 minut, pak jsem tedy usoudila, že se mu chce tak strašně spát, že už nechce ani krmit. Jenže takto rozplakaného, když jsem uložila do postýlky, tak tam samozřejmě nedokázal usnout, takže znovu k prsu v domnění, že u něj usne, ale nestalo se tak. Naštěstí byl doma muž a ten když si ho vzal k sobě do náručí a pohupoval s ním, tak během chvilku Matýsek usnul a pak ho přenesl do postýlky, kde spokojeně spinkal cca do půlnoci kdy se probudil hlady. Toto bylo celkem klidné a veselé období, jenom když se nám narušil tento režim, tak to bylo s Matýskovým pláčem horší a nebo když u nás byli 1.2. na návštěvě kamarádka s rodinou - vypozorovala jsem totiž, že toho rozrušení a podnětů bylo na Matýska asi moc a tak začal plakat, ale poté co jsem si ho navázala doma do šátku a začala se s ním na místě pohupovat přičemž jsme se všichni normálně bavili, tak se stal další zázrak a to, že Matýsek usnul - a spinkal řekla bych určitě 45minut, to samé se stalo druhý den na návštěvě u mužových příbuzných, venku pršelo a nechtělo se nám ven, ale Matýsek byl přetažený a byl tam na něj asi moc velký ruch a moc lidí a tak jsem si ho opět navázala do šátku a zase za našeho hovoru do kterého ještě štěkali psi, Matýsek usnul na hodinu, nevím jestli se probudil, že mu to bylo už nepohodlné nebo byl už vyspalý, ale probudil se, jakmile jsem si sedla... Jsem ráda za takové pokroky a hlavně jak říkám, většinou, když bylo opravdu nejhůř a nebo jsem to nejméně čekala, tak Matýsek usnul :-)
Taky po dovršení 3 měsíců měl Matýsek asi zase růstový spurt, neboť se krmil opět častěji a to ve dne i v noci. Je pravda, že rostl skoro před očima, protože jsem již vyřazovala hodně oblečení, už se skoro nevejde do některých oblečků velikosti 68. A vaničku už má taky tipťop... V košíku s polštářem už také moc dlouho nevydrží, ještě že nejlepší je to teď na zemi na hrací dece s hrazdičkou a to na bříšku i na zádech a nejlepší je, když si drží chrastící špendlík. Hodně se teď směje, ale je pravda, že po nějaké době se velice rychle smích změní v pofňukávání a poté už pláč. Venku ač je únor, panuje celkem pěkné jarní počasí, ptáčci zpívají, sluníčko svítí a já se tak už těším na jaro a léto, až bude teplo.

Žádné komentáře: