pondělí 2. března 2020

Jak má člověk radost z každého hovínka

Tak jsem dospěla k názoru, že to noční tlačení a hekání nebude, že se nemůže vykadit. Aspoň ne posledních 5 dní, jelikož posledních pět dní se Matýsek sám dost dobře vykadí k ránu do plínky nebo po rozbalení na přebalovací podložku :-D A stolice je i celkem pěkné barvy a struktury :-D  po konzultaci na fcb skupině se přikláním, že Matýsek objevil nový druh pohybu a jelikož se asi v noci nudí než usne, tak tento pohyb (přitahování nožiček k bříšku a brady k hrudníku) provádí. Druhá věc je ta, že když ho dávám spát nejpozději v 19 hod., tak s největší pravděpodobností je klidně ve 4 nebo v 5 ráno už vyspalý a vzhůru, což se ovšem nedá říct o mě. Ale nedaří se nám zavést přes den ještě jeden spánek, aby se posunula doba ukládání ke spánku alespoň o hodinu později, aby měl budíček až okolo šesté ranní. To opět neplatí o dnešku - to se na mě sice v půl páté při kojení usmíval 45 minut jak měsíček na hnoji, ale nakonec se mi ho podařilo ještě uspat do půl sedmé a poté ještě usnul u mě při kojení do půl osmé - to je za poslední měsíce rekord... Zdálo se tedy, že v noci celkem dobře spal, ovšem nemělo to žádný vliv na denní režim ani na pozdnější uložení ke spánku. Zítra budou Matýskovi 4 měsíce, je víc upovídaný, kdybyste slyšeli ty jeho zvuky, které dokáže vydat, zní to jako, když kočku taháte za ocas :-)
Neodolali jsme a pořídili jsme lehátko Babybjorn - které se dává do pohybu vlastním pohybem, takže bez jakýchkoliv vibrací. Snad se bude hodit, až začneme s prvními příkrmy na krmení a snad lehátko nebude celé od mrkve nebo brambor :-)
Dnes byl tedy celkem pěkný jarní den, sluníčko svítilo, až se mi zdálo, že to Matýskovi v tom kočáře opálilo tvářičky, jak je měl večer červené. Taky nevím, jestli ho pořád neoblékám moc, jestli mu není teplo... Opět jsme zavedli ráno jeden domácí spánek na půl hodiny a to buď u prsu, když se mi chce s Matýskem mazlit nebo sedět a nebo v postýlce, když si chci taky chvilku zdřímnout v posteli. Zatím se daří. Kéž by se mu ten domácí spánek prodloužil aspoň na hodinu. Ale to bych chtěla asi moc, můžu být ráda, že večer Matýsek krásně usíná, snad mu to dlouho vydrží.
Na závěr ještě dodám, že jsme v úterý 25.2. navštívili s Matýskem kranyosakrální terapii, kvůli jistým problémům, které se mi zdají u Matýska, ale po první návštěvě jsem žádné změny nevypozorovala. Více třeba o této "vědě" až dojdu k nějakému závěru, jestli to bylo pro Matýska prospěšné nebo ne.
Jinak jsem Matýska ve 4 měsících vykrmila na krásných 7560g.

Žádné komentáře: