sobota 14. března 2020

Matýskovo první přetočení ze zad na bříško

Tak dlouho jsme to trénovali a včera už to vypadalo, že to dotáhne dokonce, ale stalo se to dnes 14.3. večer před koupáním na přebalovacím pultu, když byl Matýsek nahatý - přeci jenom se mu lépe pohybovalo, nic ho neškrtilo, nic mu nepřekáželo. Dal to celkem čtyřikrát, uvidíme jak ho to vyčerpalo a jak bude v noci spát. Snad se nebude teď v noci přetáčet :-) Takže zatím se umí přetočit jen na pravou stranu a jen když jsem ho lákala na jeho oblíbeného hracího ježka. Už se těším na další dny jak se bude zlepšovat a hlavně musíme natrénovat i na tu druhou stranu.

Dnes bylo venku krásně, sice ne moc teplo ale sluníčko už má sílu. Vláda nám zavřela všechny uzavřené prostory a i některé obchody. Proto asi bylo po městě spousta lidí, nemohou do nákupních center, do posiloven, do restaurací a tak vytáhli paty ven :-) Snad toto omezení nebude trvat dlouho, to bychom na ty procházky moc klid neměli... A hlavně jsou zavřené školy a ty smradi se potulují venku a dělají rámus. Na druhou stranu lepší než aby seděli doma u počítačů a televizí.
No přiznám, že tady ve městě moc nefunguje, že bych Matýska někde zaparkovala a tam si spokojeně spinkal třeba aspoň půl hodinu. Nejspíš jiné klima, nebo ho prostě vždycky něco vyruší - třeba dnes datel... A pak řezání dříví na cirkulárce. 
Dnes jsem dokonce měla tak jarní náladu, že jsem obměnila šatník už za letní oblečení a zimní oblečení schovala do kufru. Dokonce jsem stihla i upéct buchtu z loňských ostružin a uklidit doma. A tak nějak jsem si uvědomila, že mi snad ty dlouhé každodenní procházky snad budou i chybět, jak bude Matýsek spát přes den méně a méně. Hlavně jak teď bude krásné jarní počasí, tak bych klidně na dlouhé procházky i chodila, ale poslední dny se mi naopak zdá, že Matýsek se na nerovnostech probouzí. Takže nejlepší je pár drncáků na uspání a pak by to chtělo hladký asfalt nebo maximálně rovnou dlažbu na které to jen trochu pohupuje.
Slíbila jsem, že poreferuji o návštěvě kranyosakrální terapie a homeopatické poradny. Tak tedy je pravda, že od středy se cítím tak nějak i lépe vyspalá. Na kranyosakrální terapii Matýska terapeutka prohmatávala snad hodinu, říkala, že má blok v krční páteři a proto se prohýbá do luku a v autosedačce naopak krčí hlavu k hrudníku. Že prý si to tím nějak uvolňuje. Každopádně řekla, že její terapií to povolilo. Snad tomu tak bude. Tyhle terapie fungují na principu - věř a víra tvá tě uzdraví. To samé platí i o homeopatikách. Popravdě od úterý určitě nějakou změnu v Matýskově chování pociťuji. Jestli je to terapií Matýskovou nebo promluva do mé duše od terapeutky nebo éterickým olejíčkem co jsme od ní dostali na celkové uklidnění (dneska nám došel, tak snad jeho účinky budou trvat i nadále) a kterým jsme se teď po 4 dny mazali. Nebo jestli je to jen a pouze vývojem. Kdoví. Každý ať si věří čemu chce. V homeopatické poradně jsem každopádně dostala homeopatika Coffea cruda a je pravda, že po nich spím mnohem tvrději a víceméně téměř hned poté co se zdá že Matýsek usne, tak já také usnu. Mohla bych je dát i Matýskovi, ale na něm zatím zkouším sirup Sedalia. Zase je otázka, jestli to má na Matýska nějaký účinek nebo jestli prostě jeho spánek já nezaspím a tak nevím, že on nespí. Ale poslední tři dny se dokonce probudil až v 8 hodin, to už se troufám si říct měsíce nestalo. Je sice mezi pátou a šestou hodinou nějaký živý a šije sebou, ale pak ještě do osmi usne - ovšem u mě v posteli přitisknutý na mě.

Matýsek už pokořil hranici 8 kg. Už se pěkně pronese a v šátku už mě tahá za ramena.

Žádné komentáře: