pondělí 24. ledna 2022

1 měsíc

 1 měsíc jsme zakončili tím že jsme presli na jiné UM nutrilon proti kolikam. Od té doby pěkně kaká sám. Ovšem je to zatím jen par dni. Tak uvidíme jak se to bude vyvíjet. Stalensi netroufám být s dětmi sama doma když je muž v praci. Takže zdrhame k rodičům. Ty už nás musí mít asi plný kecky ale stále drží... u našich je to totiž trochu víc pohoda než doma no... mamka Kubika umí uspat a taťka zase zabaví Matyska... o víkendu když byl Matýsek u našich sám tak jsem bojovala s Kubikem sama. Přes den to šlo ale večer absolutní řev dvě tři hodiny než usnul. No u našich jsem pak zjistila že asi potřebuje takový přirozený ruch, mluvení a hučení vláčků.  Nevím. Jaktože tam si v klídku ležel v hnízdu a perince a chvílemi usinal sám od sebe zatímco my jsme v obýváku vedle něj mluvili a Matýsek kolikrát i řval... doma máme asi holt ticho a pustena televize to není asi ono. Potřebuje slyšet naše hlasy.


V šátku máme za sebou už několik procházek a poznatek je že asi základ je aby byl dostatečně nakrmeny což po kojení prostě není, to nevydrží ani dvě hodiny... takže trochu se vzdávám kojení. Uvidíme jak dlouho to ještě půjde udržet, aspoň v noci... teď jsme zrovna doma a Kubík trhá rekord v délce spánku v kočárku. Šel tam v 12,45 usnul téměř hned, v 13,45 se tedy probudil, uhoupat se nedal ale rychle jsem mu dala UM a u toho usnul nechal se přesunout zpět do kočárku a s několika probuzeními spí ještě teď. Vždy stačilo uhoupat. Občas tam tedy chrčí ale zas usne. A to jsem chtěla jít s ním i s Matyskem ven. Tak holt zase ne. Aha jak to píšu tak už ti vypadá na probuzení. Probudil se v 17,15.

Večery pak celkově jsou ubrecene  jenže zatím jsem nepřišla na to proč. Zda se mi že během dne má dostatek spánku, ale večer jakoby byl už z celého dne unavený a tak to ventiluje brekem. Nebo prostě ty prdy trápí hlavně večer protože třeba dnes se vzbudil v kočárku ve 3. Pak chvíli zábava, krmení, poloha na bříšku, pak sám v košíku kde začal docela usínat, zdálo se že bude spát I poté co Matýsek s mužem odešli ven. Jenže nezabral na dlouho, pak stačilo dát dudlika a zase zaviral oči. Bylo to takové jako dopoledne spánek vždy na pár minut pak probuzení a tak asi hodinu. No když v pět už nezabral tak jsem houpala, chovala, skákala na míči, nepomahalo nic. Takže jsem v půl šesté navázala do šátku, nejdříve to vypadalo že nezabere, koukal až skoro když přišel Matýsek z venku tak zabral. Dal takto v šátku asi 45 minut. Vzbudil se v 7 tak jsme vykoupali a hned jsem hi chtěla dát spát. No jo jenže řev řev řeč, flašku nechtěl, až po době když jsem ho držela a tiskla k sobě začal prdět a pak se napil. Pak jsem ho položila do postýlky a šla obstarat Matýska po koupání. Bylo tam ticho. Ale když jsem si tam teď šla pro noční košili tak na mě koukal. Ale je tam zatím ticho tak pryč a nechat ho tam být schválně jestli jako sám usne v postýlce nebo co tam bude dělat...

Žádné komentáře: