středa 6. května 2020

Půl roku za námi

Čekáme velkou změnu :-) ne, to je samozřejmě vtip, každý den je trochu jiný. Hodně záleží jestli máme denní režim něčím narušený nebo jestli někam jedeme. Denního spánku už není potřeba tolik co dřív, ale když už si člověk myslí, že bude spát třeba jen půl hodiny dopoledne a hodinu a půl odpoledne, tak se rázem vše změní a spí dvě hodiny dopoledne a dvě hodiny odpoledne... Den po Matýskových šesti měsících dostal rýmu a hrozivý kašel, doktor řekl, že to můžou způsobovat pyly, kterých je teď v ovzduší hodně. Tak tedy dáváme kapky. Stolice se nějak snad upravila, ale zase jsme začali na doporučení dávat Biogaia. Uvidíme za pár týdnů co se stane, Hylak máme vždy po ruce, ale když on se Matýsek vždy po nich tak strašně oklepal a zakřenil, až to bylo strašně vtipný :-) ale chudák, jsou fakt hnusný...
1.5. jsme taky začali s příkrmy, nejdříve tři dny dýně ze skleničky, pak tři dny vařený batát, dýně se zdála, že jela dobře, ale batátu moc nedá, jestli to není tím jak má dýchací a kašlací potíže... 
Když už se zdálo, že noci nějak přečkáme, ale bác ho u rodičů na chatě to byla absolutní katastrofa, opět neutišitelný dvouhodinový pláč až se skoro dusil a zvracel. Já to přisuzuji snědené palačince, které jsem neodolala (stále se snažím držet bezmléčnou dietu, už jsem si na ní i zvykla, ale u rodičů je to nejobtížnější, protože tam je spousta jídla s mlékem, které bych si tak strašně ráda dala no a u palačinek jsem fakt neodolala. Taky to mohlo být cibulí snědenou v čalamádě a z ní měl Matýsek šílené bolesti bříška. Opravdu nevím. Snad se to časem rozluští nebo tyto problémy Matýska opustí. Každopádně už se na jednu stranu těším až přestanu kojit na dám si cokoliv co si musím odpouštět... čočka, fazole, čerstvé pečivo, kynuté buchty, jogurt, tvaroh, pudink atd...
Takže je to asi tak, že můj muž je teď měsíc doma, takže se tu skoro už žereme... Neee, je to obrovská pomoc, že nemusím celý den mluvit jen s Matýskem a mám čas i něco doma udělat a začít trochu pracovat. Nebudu to moc přehánět, ale bojím se aby mi nezakrněla hlava a taky nějaký peníz navíc se hodí, protože mateřská byla almužna a rodičovský příspěvek je opravdu jen příspěvek...
Takže horší spánek přes den byl, když bylo moc horko (cca 23°C) óóó bóóóže co budeme dělat až bude 35°C... teď když se zase docela ochladilo spinkal krásně v kočárku... už jsem se bála, že se mu v hluboké korbě nelíbí a budeme muset předčasně vyndavat sporťák. taky jsem byla párkrát zase venku s nosítkem ve kterém spal max. půl hodiny, pak se vždy stalo něco co ho probudilo anebo prostě déle nedá... Co se ale stalo včera a dnes - spal doma dopoledne dvě hodiny - sice ne v jeho postýlce ale v naší velké posteli, ale to nevadí, hlavně že spal a člověk si mohl chvilku taky oddychnout :-) Proč to takhle nešlo v zimě? Museli jsme každý den dvakrát mrznout venku... Přitom by stačilo určitě jen jednou...
Koupili jsme houpátko ke kočárku - to se zdá, že občas funguje, ale taky se mi stalo už dvakrát, že nezabralo - asi taky záleželo, jak moc byl Matýsek unavený a nevyspalý... Každopádně už začíná pérovat v pozici, kdy na mě klečí a je o mě opřený, párkrát se už i z bříška dostal na kolínka, ale to bylo zatím jen asi omylem, tak se těšíme, až začne lézt, to bude honička panečku :-)

Žádné komentáře: