úterý 29. března 2022

Jeden pěkný den

 Dnes super den.odpoledne jsme šli s holkama z volejbalu 6 ženských plus 6 děti na procházku na Konopiště takže to byl Celkem super den.  Zato večer po prijezdu domu masakr. Rychle udělat Matyskovi večeři, Kubík chvíli na bříšku na hrací dece spokojený. Po chvíli nespokojený takže brečel, já ve stresu krmila Matyska (měl krupicovou kaši a ta byla horká tak jsem mu ji musela foukat a krmit. Poslední dobou moc nechce jist sám kor když Kubík brečí  ...) pak rychle Kubika vykoupat. A pak už zase pravidelný večerní pláč... když mu minulý týden byly 3 měsíce tak 3 večery byly bez pláče... ale teď zase dvakrát po sobě hrozný pláč... Nevím pořád nevím proč... pít nechtěl asi fakt má vyšší potřebu spánku a já to nechápu ale taky prostě nechci aby byl vždy ráno ve 4 vzhůru proto přes den trochu se ho snažím udržet ve stavu bdělosti... půl hodiny poté co se vzbudí totiž už zívá má červené oči a je uplakany... krmit se nechtěl a Matýsek vydržel chvíli v obýváku ale po pár minutách přišel do ložnice a dozadoval se jít na balkon. Já nervózní že chce něco co mu nemůžu dovolit a že Kubík řve a nechce se krmit. Po chvíli co Matýsek tam hejkal tak začal pit, pak Matýsek začal brečet u dveří na balkon. Tuto situaci jsem nezvládla protože jsem nevěděla. Jednou jsem MatSkovi vysvětlila že na balkon nemůže jít, že potrebuju aby byl chvíli ještě sám v obýváku a já nakrmim Kubika a pak přijdu. On nechápal a tak tam řval jak tur . Kubík kupodivu pil... Pak začal brečet i on tak jsem ho položila do postýlky a řekla že ať si tam brečí oba ale já jdu pryč,  odnesla jsem láhev a vrátila se, odvlekla Matyska do obýváku a omlouvala se a vysvětlovala situaci. Pak jsem došla ještě za Kubikem ho pohladit a pustit hraci kolotoc.. přestal plakat tak jsem odešla za Matyskem. Díky bohu že Kubík pak usíná sám a já byla už s Matyskem. Někdo by řekl pohoda jen trochu pláče, ale pro ke fakt hrozný stres a beznaděj proč Kubík pořád brečí večer až se skoro dusí a Matýsek se nemůže 20 minut koukat na televizi 🙏

Žádné komentáře: