pátek 25. března 2022

Dnešní ráno...

 ...bylo divný.  Kubík druhou noc bez zavinovačky ve spacím pytli. K ránu se pořád kroutil a cestoval v zavinovačce tak jsem se rozhodla to zkusit. První noc zdála se lepší. Ráno se mi zdálo že v těch půl páté ještě usnul do šesti. Dnes ale ráno vzhůru ve 3 to jsem ještě nacpala dudlík. Ve 4 ale už to na spánek nevypadalo. Ve 4,30 krmení ale hrozně se u toho kroutil. Pak jsem ho dala do postýlky a kroutil se nespal, vejskal si a vypadalo to na budíček. Pak se mi zdálo že něco smrdí. Vzala jsem si ho do postele v domnění že usne. Po chvíli jsem zjistila že je totálně posranej,  šílená nálož a strašný smrad. No tak jsem prebalila. Neusnul. Já úplně mrtvá. Tak si brumlal do šesti pak už ale brečel. V 6 usnul ale probudil se Matýsek. Tak jsem šla k němu že může ještě spát. On hned vstal a šel do obýváku. Ja úplně nasraná že takhle brzy vstávat nechci. Šla jsem si lehnout k Matyskovi. Chvíli jsem ho premlouvala a pak si lehnul ke mně a usnul. Spal i když Kubík vedle se už zase probudil a brečel. To se o něj postaral muž a ještě ho uspal. Já taky ještě na chvíli usnula. V 8,15 už Kubík vzhůru a měla jsem pocit že by mohl už mít hlad a tak jsem vstala. To se MATÝSEK samozřejmě probudil. Ale paráda. Asi by Matýsek se mnou v posteli spal i déle ráno než normálně... jak to jen udělat...

Žádné komentáře: