sobota 21. května 2022

Kubik 5 měsíců

 No jo tak některé dny se táhnou jako sliz ale celkově to letí. Začali jsme dávat příkrmy. Pusu teda moc neotevira. Spíš ji otevře že se směje ale ne když mu dám lžičku k puse. Matýsek mi pomáhá, drží vždy kelímek s příkrmem a říká Kubikovi ham. Pak dorazí to co Kubík nesni. Jeho spánek v noci se lepší myslím tak 10 dní se budí v noci jen 1x ale přes den jak je vedro tak se spánek horší. Jen opět jako Matýsek když dostával Fenistil kapky tak spal až moc... jinak dá v kočárku na balkoně maximálně hodinu. Dnes bylo chladněji tak dál skoro dvě hodiny ale jinak pak jen půlhodinové spánky. Už jsem s klukama navštívila chalupu. Ani tam v klidu nespal lépe. Asi tím že bylo vedro. Přijde mi že nejvíc řve když se ho snažím uspat a on ještě spát nechce. Ale kolikrát mi přijde ze už musí být hrozně přetažený a proto řve u uspavani. Prostě se v tom nevyznám a nevím. Takže boj je to pořád. Tak občas si vydrží hrát na bříšku sám i docela dlouho. Ale zase Pak jsou dny kdy to nevydrží vůbec... střídá se to všechno no. Žádný den není stejný. Aspoň že Matýsek spí už poslední i dny lepe a hlavně ráno déle tedy doma. Na chatě u babičky a dědy ne. Ale usínání je boj. Pořád mě volá. Chce mě mít u sebe ale když jsem u něj tak dělá blbiny. Začali jsme číst pohádky před spaním. A doma začal chodit bez pleny a čůrá do nocniku. Kéž by aspoň toto proběhlo  bez problemu... odplenkovani.

Kubík občas je vzhůru i 3 hodiny ale někdy chce spát hodinu poté co se vzbudil. Občas usne v nositku občas se mu nechce a vzteka se v něm. Ráno má asi dobrou náladu protoze hodně si vejská a raduje se. Vyloženě vyřvává ale jakoby radostně. No bylo by to pěkné ale ne v 5 ráno... změnili jsme UM z hypoalergenniho na normální.

Žádné komentáře: