středa 29. ledna 2020

Jak se mi život obrátil naruby

To, jak to začalo, vezmu rychle, z dnešního pohledu už je to relativně dávno a hlavně už to není to nejdůležitější. Pokud se mi poštěstí někdy v budoucnu ušetřit více času, informace doplním. Tak tedy na začátku roku 2018, když Vám táhne na Kristovy léta, tak jsme se začali snažit o miminko, s tím, že všemu necháme volný průběh, jak už to tak občas bývá. Ovšem tehdy jsme samozřejmě netušili, že se budeme rok snažit a nic. Jedinou výhodu to mělo, že jsme stihli navštívit na konci roku nádherné Bali. 
Takže na začátku roku 2019 jsme byli odkázáni na reprodukční kliniku. Nechci dělat reklamu, ale chci aby ten, kdo si toto bude číst, měl konkrétní údaje, a třeba se někdy někomu budou hodit mé zkušenosti. Tak tedy jsme si vybrali Pronatal v Kolíně. Po základních testech nás obou nám bylo sděleno, že šance, že spolu přirozeně otěhotníme bylo 1 procento. Dostali jsme nějaké informace, jaké máme možnosti a co vzhledem k naší anamnéze a přání mít miminko co nejdřív, bychom měli podstoupit. No nic, od té doby jsem si všemožné informace zjišťovala na všemocném a "vševědoucím" internetu. Po přečtení informací a konzultaci s několika lidmi, kteří podstoupily podobné procesy na těchto klinikách, jsem uvnitř dospěla k názoru, že než si "zhuntovat" tělo všemi možnými hormony, to radši prožiji život bez dětí. Jak jsem na začátku napsala, vezmu to zrychleně, takže po pár týdnech, kdy klasicky nepřicházely mé dny, jsem si udělala test a málem jsem toho dne spadla do záchodové mísy - test byl pozitivní... Jak jsem tomu nemohla vůbec uvěřit, tak jsem si to prvních několik dní nechala jen pro sebe a obden si dělala další testy - všechny pozitivní. po 14 dnech na apríla jsem se vydala ke gynekologovi, který mé zjištění potvrdil, nadešel čas sdělit to mému muži. Od toho dne jsme prožívali malé štěstí. 
Takže potvrzuji teorii o tom, že pro početí malého tvorečka je samozřejmě důležité být zdravotně v pořádku, ale pokud je v hlavě nějaký stres nebo moc velké tlaky, tak to nepůjde. Nejsme určitě první ani poslední pár, kterým se to podařilo až poté, co opadnul nějaký stres.

Žádné komentáře: