čtvrtek 11. června 2009

Výuka v terénu - Mariánská 24.5 - 4.6.2009

Téměř na dva týdny jsme se odbrali na naší předposlední výuku v terénu do Krušných hor, kde nás zastihlo docela chladné počasí. Vynikající jídlo a spousta volného času se zasloužili o to, že jsem si přivezla domů pár kilo váhy navíc. O volném dni jsme si udělali výlet do Karloých Varů, kde jsme mimo jiné koupili hru Aktivity, kterou jsme po večerech hráli. Předposlední večer jsme udělali oheň u kterého jsme si zazpívali spolu s nádherným zvukem Bobanových housliček, Árnýho harmoniky a Matějovou kytarou. Učitelstvo ukázalo pravou tvář - a to jsme se velice divili...

Já a nivelák:



Kolonáda ve Varech:
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhRZl12TekQ5pPGxRmLEmvefqYS7xEK04NnmAE5aAE2b39vySTtVfXUyov9LalYuvFxWbg-vGzkRpKTDcfiCF-8Tkk1CJ8nL7TYvhMxLMYsJ_4YEj2RMKX24cr3jKuymjRXMQPHf6WTfSNR/s1600-h/P5300061.JPG">

To už si nevzpomínám co jsem to předváděla:


To jsem cosi kreslila:


Solidní slejvák a já zrovna neměla pláštěnku, tak mi jí Jirka půjčil až poté co jsem měla džíny úplně nažmach:

Žádné komentáře: